joi, 21 august 2008

Lucruri simple


Satula de dezamagiri de pe toate partile am ajuns sa fiu sceptica si in privinta mea.Am 18 ani si ceva si nu am prieteni. Da poate o sa vi se para usor exagerat .. dar nu am . De fapt mint am decat doi(Dodo si Razvan). Probabil ca sunt prea de moda veche si vad in prietenie ceva mai mult decat forma superficiala pe care a luat-o actual . Vad prietenia ca fiind un amestec omogen de reciprocitate , incredere , comunicare . In general ma feresc de compania celor cu care nu am nimic in comun . Probabil asta explica lista mea de messenger care contine 15 persoane . Prefer compania oamenilor care imi ofera o stare de bine pentru ca si eu la randul meu , cu toate ca uneori dau gres , sa ma revansez .

Nu inteleg de ce majoritatea complica lucrurile . Cunostintele mele au un mod distinct de a gandi, fata de al meu, in privinta prieteniei , deoarece sunt in postura in care vad cum "mari prietenii" se distrug . Ma refer in special la femei , femeile au mania invidiei , a minciunii si a clevetirii. Nu imi place sa am prietene femei .. am decat doua (Ioana si Corina) pe care le respect enorm . Ele nu sunt ca restul . Majoritatea femeilor "se mananca de cur " excesiv ... mi se pare deprimant... inca un motiv pentru care sunt "misogina" . Cu baietii m-am inteles mereu mai bine , eram one of the guys.. si nu ma deranja cand stateam cu vecini de ai mei pe banca si cand aparea cineva sa dea noroc cu ei intindea din greseala si mana spre mine . Imi plac baietii pentru ca ei sunt mai simpli si nu obisnuiesc sa minta atat de mult . Tot respectul meu pentru asta baieti !

Mi-as dori sincer sa am mai multe persoane apropiate cu care sa impartasesc lucruri si fata de care sa manifest un sentiment frumos . Da am multe de oferit ca om dar nu prea am cui . Sunt si pretentioasa in materie de oameni dar nu vad asta ca fiind un defect pentru ca de multe ori am fost tradata in moduri umilitoare asa ca m-am vindecat de a ma arunca in gol .

Cred in prietenie si in sentimentul acela de reciprocitate.
Cred intr-o relatie constructiva. Sunt convinsa ca o sa intalnesc pe acel cineva caruia sa ii ofer tot ce am mai bun .
Vreau sa ofer , vreau sa primesc , vreau sa cunosc forma aceea de sentiment curat si acea dragoste neconditionata pe care o regasim doar in romanele de dragoste.

Sunt lucruri simple . Asta imi doresc ... SIMPLITATE