luni, 18 august 2008

Satula....


Prea putini ma cunosc , prea multi ar vrea .... si nici unul nu se pare ca poate. Ei bine m-am saturat de cam toti din jurul meu , exceptiile sunt prea putine .

Parca totul imi lasa un gust amar in gura. Zilele trec aiurea , nimic de facut , aceleasi situatii , faze, glume , persoane . M-am saturat si de casa mea , de cartier , de vecina mea cu ochelarii rosii , de vocea stresanta a tatalui meu , de vanzatoarea de la magazinul de unde imi cumpar tigari , de toate proastele imbracate fara pic de gust , de mirosul de canal de pe strada....

Vreau o viata noua.... vreau sa fiu fericita , sa iubesc , sa daruiesc , sa primesc , sa am tot ce vreau , sa nu imi lipseasca nimic... Vreau sa am casuta mea , locul meu , barbatul meu .

Vreau libertatea de a fi eu insami...fara sa ma frece cineva la cap.... vreau sa traiesc.

M-am saturat de tot ce ma inconjoara... Aici nu e locul meu....