miercuri, 1 octombrie 2008

Da-mi cearceaful sa ma acopar.....

Ma obsedeaza ideea de frumos ...... incerc sa ii descopar adevaratele coordonate....Am inceput cu mine....
Uneori ma uit in oglinda si imi privesc desertaciunea din ochi... Sunt atat de urata... mi se citeste ura in chip si in colturile gurii..... mi se citeste nepasarea printre gene....iar sprancenele nu fac decat sa imi arate indignarea.... Buzele rosii ... imi aduc aminte de portile iadului pe care le ating in orice gand.....

Gatul il tin inclinat.... mi se vad cateva vene prin care-mi circula sangele fierband......umerii atat de mici....Pieptul dezgolit e de o candoare divina.... pana si micutii roz par pedepsitori....

Abdomenul pare o plansa pe care poti picta floarea pacatului..... si buricul e locul unde se incheaga toate placerile.... apoi vad samanta florii ... si niste picioare lungi .....

Totul acoperit de o manta alba proaspat parfumata ..... mirosind a contemplare...

Da-mi cearceaful sa ma acopar.....