joi, 7 august 2008

"De ce nu vreti sa va jucati si cu mine?"



Mai devreme am iesit pe la bloc sa imi iau portia de tutun&coke alaturi de niste vecini, persoane pe care le cunosc de la 4 ani si cu care mi-am petrecut o mare parte din timp.

Well nothing special pana acum , insa ne uitam cu tristete cum locul nostru de joaca , ma rog fostul , devenise un loc pustiu unde nu mai stateau decat niste caini .

"La nisip" , era universul nostru , unde se nasteau jocuri , prietenii , certuri .

Acum insa pustiu .... priveam fiecare cu tristete in suflet ceea ce ne fusese odata playground dar nici unul dintre noi nu indraznea sa zica ceva despre asta. Suntem deja mari...astea sunt chestii puerile.

Minutele trec , tigarile se aprind si se sting ....

"ba sigur apare Diablo inainte de Starcraft"
"iesi ba bidy (eu) ce plm ... ca sunt sigur ca nu apare"

Discutii cretine.... Deodata apar 2 baietei si au inceput sa se joace fotbal.Noi evident ne-am bucurat sa vedem asta... dar apare si al treilea copilas ...

Un baietel cu ochii umezi , cu pantalonii rupti in genunchi cu niste tenisi prea vechi .. putin murdar pe maini... statea si ii privea cum se joaca , resemnat.
Noi cand l-am vazut i-am zis.... "Doru de ce nu te joci si tu cu baietii ? " si el ne-a raspuns "Nu ma vor..nimeni nu vrea sa se joace cu mine" ... noi i-am zis ca nu e adevarat...sa se duca sa ii intrebe...

S-a dus la ei si le-a zis "Pot sa ma joc si eu cu voi ?" iar ei i-au raspuns "nu ca tu esti sarac" ...
Doru a inceput sa planga si tot tipa "de ce nu vreti sa va jucati si cu mine????" si ei l-au gonit...au inceput sa il scuipe...Doru a fugit ....

Noi ne uitam la ei si nu ne venea a crede ... fiecare dintre noi fusese in ambele roluri ... Ne simteam prost... Puteam sa ne luam de cei doi ...sa ii certam ... dar ce folos....
Asta e mersul lucrurilor.... unii te accepta , altii te resping ....

Trist este ca acest lucru nu se aplica doar in copilarie.... ci peste tot... si poate ca nimic nu doare atat de mult ca respingerea.

1 comments:

Anonim spunea...

Man asa o fost si la mine in fata intr-un timp, pustiu. Toti copchii la calculatoare, nu ca pe vremuri cand jucam vreo 20 ascunsa. Vad ca au inceput sa se adune iar, is generatia aia care s-a nascut cu calculatoru pe masa si nu-i mai atrage asa de tare.

Cat despre aia doi, las ca o sa creasca saracu mare si o sa-i bata :D