marți, 5 august 2008

Isus = trademark


Am tot vazut in centrul atentiei, pe netlog, un "blog" ce contine un filmulet al carui nume l-am uitat..eh acest filmulet pe langa faptul ca mi s-a parut o mare mizerie m-a deprimat.

Nu am stat sa percep ideea pe care o contura actiunea prezentata acolo pentru ca de la inceput mi s-a parut totul penibil. Ah si poate sa ma contrazica oricine , i don`t care , nu e corect ca negrii sa joace in rolul personajelor negative..asta e RASISM.

Revin la ideea blogului , de ce nu mai cred??

Simplu....

Isus a devenit marca inregistrata... ca sa impingi oamenii sa faca ceva , mai ales pe cei "cu frica lui Dumnezeu" , arata-le o icoana si "s-au udat".

Exemple :
1 .Suna la usa un cersetor . Deschizi , el isi face numarul si iti arata o icoana . Omul se gandeste , datorita indoctrinarii religioase , "vai ma pedepseste Dumnezeu" ...si ii da bani cersetorului .
2. Preotii , nu vreau sa generalizez , vorbesc in cunostiinta de cauza... daca nu ai bani nu iti fac o slujba decenta de inmormantare ; sau cand vin sa iti sfiinteasca locuinta tre` sa ii bagi bani in buzunar ... DE CE??? unde scrie...daca nu ii dai nu iti mai face amarata aia de sfiintire...

Crestinismul a degenerat ingrozitor de mult.... pentru ca toti incearca sa scoata bani de pe urma religiei...vanzatori de icoane , candele si alte gadgeturi crestin-ortodoxe.... si nu e prost ala care cere ...e prost ala care da!

M-am saturat de fata aia trista pe care o vad peste tot...pletele alea roscovane si zambetul parca tamp... !

Toti am fost indoctrinati de mici cu cacaturile astea.... ca vai nu face aia ca te pedepseste Dumnezeu.... wow....

Dumnezeu deaia a fost inventat..ca inainte sa faci ceva sa te gandesti " ba lasa..ma pedepsete Dumnezeu" .

Prea multa mizerie umana..... prea multi fraieri... Eu nu zic ca nu exista acolo o divinitate absoluta sau ceva de genul ca nu am de unde sa stiu....

Insa sunt convinsa ca absolut tot ce se intampla acum cu crestinismul este o mare mizerie...

Peace i`m out!

1 comments:

INKdreamer spunea...

Totul se vinde azi....pacat totusi